20:45 Тиждень ігор та розваг | |
Відповідно до плану роботи школи та з метою якісної організації позаурочного відпочинку учнів з 08 по 12 грудня 2014 року в закладі проводився Тиждень ігор та розваг. До участі в Тижні були залучені учні 1 - 9 класів. Відповідальною за його організацію та проведення була призначена педагог – організатор Пендзюх Н. С. Методичний матеріал, який був використаний, відповідав віковим особливостям учнів та сприяв їх всебічному розвитку. Під час роботи було створено сприятливий психологічний мікроклімат та були використані засоби ІКТ. Заходи були проведені відповідно до затвердженого плану: В ході проведення вікторини « Дотепник» учні 6 та 9 класів показали досить високі знання з різних шкільних дисциплін. В результаті перемогу отримали дев’ятикласники, капітан Омелянюк Андрій. Незвична форма проведення гри «Авторалі», в якій брали участь діти 5 – 6 класів, сприяла особливому інтересу учасників до її змісту. В результаті члени команд «Гонщики» та «Волиняни» здобули неоціненний досвід безкомпромісної інтелектуальної боротьби. В процесі проведення заходу здійснювалось виховання толерантності та поваги до суперника. Змагання « Зоряний час», до яких були залучені вихованці 7 – 8 класів, були спрямовані на поглиблення та зміцнення природничих знань школярів. Переможцем випробування стала учениця 7 класу Якимук Яна. Під час проведення розважальної програми « Казкова мозаїка» вихованці початкової школи проявили змістовні знання сюжетів та героїв українських народних казок. Захід мав на меті прищепити дітям позитивні риси характеру людини: доброту, любов до природи та батьків, повагу до культури рідного народу. Рольова гра « Я бачу людину», проведена для дітей 3 – 4 класів, допомогла сформувати в школярів чітке усвідомлення значимості кожної людини, розвинути в них досить високу власну самооцінку та виховала в них толерантне ставлення до всіх оточуючих. Під час заходу були використані різноманітні форми роботи, а саме: мікрофон, таємнича скринька, чарівне коло та інші. | |
|
Всього коментарів: 0 | |